Anunturiolx.ro recomanda aceasta echipa
Vezi toate articolele
Promoveaza-ti afacerea cu numai 250 lei/luna
Case de vanzare in Cernica, 170 mp la numai 150.000 E.  Plata in Rate, direct dezvoltator. Telefon contact: 0733896700. Oferta valabila pana in luna Decembrie 2024!
Iau in spatiu pentru buletin, sector 1, 2, 3, 4, 5, 6. Pret 2500 lei. Telefon 0759347650. Program Luni-Sambata, 10-18:00
Iau in spatiu sector 6. Sunati in fiecare zi, de Luni pana Sambata, intre orele 10 -18:00. Oferim solutii legale pentru orice problema legata de cartea de identitate

Iau in spatiu pentru buletin, pret 2500 lei cu factura si contract. Nu acceptam plati mai mici si nici plati fara factura si bon fiscal. Multumim pentru intelegere!

Daca ti-a expirat buletinul si nu are cine sa te ia in spatiu, noi te putem ajuta. Apeleaza-ne la numarul de telefon 0759347650, in fiecare zi, de Luni pana Sambata. Oferim solutii legale pentru orice tip de problema. Tariful este 2500 lei. Pretul Nu este negociabil.

Trimite mesaj proprietarului

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

Contact | Evidența Persoanelor (evidentapersoanelor6.ro)

  • Luare in spatiu sector 6

DOCUMENTE NECESARE:

  • - cererea pentru eliberarea actului de identitate;
  • - certificatul de naştere;
  • - declaraţia unuia dintre părinţi ori a unei terţe persoane, din care să rezulte faptul că identitatea declarată în cererea pentru eliberarea actului de identitate, coroborată cu imaginea facială preluată ori cu fotografia ataşată cererii, aparţine solicitantului;
  • - extrasul de carte funciară sau documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu, precum şi, după caz, cel cu care se face dovada adresei de reşedinţă; extrasul de carte funciară trebuie să fie obţinut cu cel mult 30 de zile anterior datei depunerii cererii;
  • ELIBERAREA ACTULUI DE IDENTITATE LA ÎMPLINIREA VÂRSTEI DE 14 ANI DOCUMENTE NECESARE:
  • - cererea pentru eliberarea actului de identitate, semnată atât de minor, cât şi de părinte/reprezentantul legal;
  • - certificatul de naştere;
  • - actul de identitate al unuia dintre părinţi sau al reprezentantului legal, document cu care se realizează și dovada adresei de domiciliu; - certificatul de căsătorie al părinţilor ori certificatul de divorţ însoţit de acordul parental/hotărârea judecătorească de divorţ definitivă/irevocabilă, după caz, în situaţia în care părinţii sunt divorţaţi;
  • - documentul cu care face dovada achitării contravalorii actului de identitate. La împlinirea vârstei de 14 ani, minorul se prezintă la ghişeul serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor, însoţit de unul dintre părinţi sau, după caz, de reprezentantul său legal, de persoana desemnată din cadrul centrului specializat aflat sub autoritatea serviciului public de asistenţă socială sau de persoana căreia i-a fost încredinţat în plasament, pentru a solicita eliberarea actului de identitate. În situaţia în care părinţii au domicilii diferite, cererea pentru eliberarea actului de identitate se semnează de părintele la care minorul are domiciliul, în condiţiile legii. Pentru minorul care, deşi a fost încredinţat, prin hotărâre judecătorească, unuia dintre părinţi, locuieşte statornic la celalalt părinte, se solicita declaraţia de consimţământ a părintelui căruia i-a fost încredinţat, din care să rezulte că este de acord ca în actul de identitate al minorului să fie înscrisă adresa la care acesta locuieşte statornic. Declaraţia prevăzută poate fi dată la ghişeu, în prezenţa personalului serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor, iar în situaţiile în care părintele nu se poate prezenta la ghişeu, declaraţia trebuie să fie autentificată la misiunea diplomatică a României din statul în care acesta se află, la notarul public român ori la autoritățile străine competente. În acest ultim caz, declarația va fi prezentată tradusă și legalizată. Cetăţenii români aflaţi în străinătate pot depune cererea pentru eliberarea primului act de identitate împreună cu documentele prevăzute de lege la misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale României din statele respective. În situaţia în care părinţii divorţaţi exercită autoritatea părintească comună cu privire la minor, iar locuinţa acestuia este stabilită la unul dintre părinţi cu menţionarea adresei de domiciliu, dacă părintele în cauză solicită schimbarea domiciliului, minorul îşi schimbă domiciliul odată cu acesta, în condiţiile art. 497 din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările ulterioare.

Luare in spatiu sector 6

  • - cererea pentru eliberarea actului de identitate; - actul de identitate, în cazul deteriorării; - certificatul de naştere; - certificatul de căsătorie, în cazul persoanelor căsătorite sau al soţului supravieţuitor; -certificatul/hotărârea judecătorească de divorţ definitivă/irevocabilă, după caz; - extrasul de carte funciară sau documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu, precum şi, după caz, cel cu care se face dovada adresei de reşedinţă; extrasul de carte funciară trebuie să fie obţinut cu cel mult 30 de zile anterior datei depunerii cererii; - un document oficial cu fotografie de dată recentă - permis de conducere sau paşaport pentru persoanele care nu au preluată imaginea facială în R.N.E.P.; - documentul cu care face dovada achitării contravalorii actului de identitate.
  • - cererea pentru eliberarea actului de identitate;
  • - certificatul de cetăţenie română; în cazul minorilor care au împlinit vârsta de 14 ani, dovada cetăţeniei române se face cu certificatul de cetăţenie română sau, după caz, cu certificatul de naştere românesc al minorului, însoţit de certificatul de cetăţenie al unuia dintre părinţi;
  • - certificatele de stare civilă româneşti ale solicitantului, de naştere şi, după caz, de căsătorie, precum şi cele ale copiilor săi cu vârsta mai mică de 14 ani, care dobândesc cetăţenia română împreună cu părinţii;
  • - certificatul/hotărârea judecătorească de divorţ definitivă/ irevocabilă, după caz; în cazul în care cetăţeanul nu poate prezenta certificatul/hotărârea judecătorească de divorţ, dovada statutului civil şi, după caz, a numelui se poate face cu certificatul de naştere sau de căsătorie cu menţiuni pe care solicitantul le are la data depunerii cererii pentru eliberarea actului de identitate; în cazul modificărilor intervenite în străinătate cu privire la datele de stare civilă, solicitantul actului de identitate prezintă certificatul de naştere sau de căsătorie cu menţiunile aplicate care să dovedească statutul civil şi numele pe care solicitantul le are la data depunerii cererii pentru eliberarea actului de identitate;
  • - extrasul de carte funciară sau documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu, precum şi, după caz, cel cu care se face dovada adresei de reşedinţă; extrasul de carte funciară trebuie să fie obţinut cu cel mult 30 de zile anterior datei depunerii cererii;
  • - un document cu fotografie, în baza căruia solicitantul poate face dovada identităţii, respectiv: paşaport, permis de conducere sau act de identitate străin;
  • - documentul care atestă dreptul de şedere/rezidenţă pe teritoriul României, eliberat de Inspectoratul General pentru Imigrări/structurile subordonate, după caz;
  • - dovada achitării contravalorii actului de identitate. La eliberarea actului de identitate, persoana în cauză predă documentul care atestă dreptul de şedere/rezidenţă pe teritoriul României, eliberat de Inspectoratul General pentru Imigrări/structurile subordinate.
  • - cererea pentru eliberarea actului de identitate;
  • - 3 fotografii mărimea 3/4 cm, având la bază o bandă albă de 7 mm;
  • - documentele pe care solicitantul le poate prezenta, din categoria celor cu care, potrivit legii, se poate face dovada numelui de familie şi a prenumelui, a datei de naştere, a stării civile, a cetăţeniei române, a adresei de domiciliu/adresei de reşedinţă;
  • - documentul privind achitarea contravalorii cărţii de identitate provizorii.

Vezi toate informatiile pe siteul oficial al Evidentei Populatiei sector 5 - aici